ΑΣΟΕΕ: Ο πυρήνας των Ιλλουμινάτι στην Ελλάδα!

\\

Πως γίνεται να συνυπάρχουν στον βωμό του καπιταλισμού, όπως χαρακτηρίζουν πολλοί το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, νεοφιλελεύθερες με αναρχικές απόψεις; Τι συμφέροντα εξυπηρετούν οι δήθεν αλλοδαποί "μικροπωλητές", που βρίσκονται μονίμως στον προαύλιο χώρο της σχολής; Γιατί είναι πρώτη δύναμη, εδώ και 30 χρόνια, η ΠΑΣΠ; Όλα τα παραπάνω ερωτήματα σε συνδυασμό με την 24ώρου βάσης περιφρούρηση, από την Ασφάλεια Αττικής, που έχει τεθεί στο οικοδομικό τετράγωνο του Οικονομικού Πανεπιστημίου, καλείται να απαντήσει η εξονυχιστική έρευνα του «Τ».

"Από την πρώτη μέρα μου στην ΑΣΟΕΕ, διαισθάνθηκα ότι κάτι περίεργο συνέβαινε. Κουστουμάτοι μεσήλικες τριγύριζαν στους διαδρόμους και κυρίως στο υπόγειο της σχολής. Το σοβαρό προφίλ τους, σε συνδυασμό με την τρίγωνη γραβάτα που φορούσαν, με έβαλαν σε ακόμα μεγαλύτερες υποψίες. Περίεργο ακόμα μου φάνηκε το γεγονός ότι στην προσπάθειά μου να προσεγγίσω έναν από αυτούς, για να ενταχθεί στην μεγάλη παράταξη της αριστεράς, γύρισε και με έντονο βλέμμα μου απάντησε "Σύνθημα!". Δεν ξέρω ποια τι να υποθέσω, το μυαλό μου πάει παντού, μέχρι και σε λέσχη Ιλλουμινάτι", δήλωσε ο Βασίλης, αναπληρωτής γραμματέας της ΑΡΡΕΝ.

Το παζλ του μυστηρίου ήρθε να συμπληρώσει η λίστα των επώνυμων απόφοιτων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο «Τ» είναι σε θέση να σας δημοσιοποιήσει την επίμαχη λίστα, δίνοντας σας τροφή για περαιτέρω σκέψεις και προβληματισμούς.

"Αλογοσκούφης Γεώργιος
 Παπακωνσταντίνου Γεώργιος
 Αϊβαλιώτης Κωνσταντίνος
 Νομικού Δούκισσα
 Σκρουτζ Μακ Ντακ
 ... "
Σχετικές Ειδήσεις.