ΕΜΠ: Ομάδα φοιτητών στον Λευκό Οίκο

\\
Η ομάδα "Mad Scientists", η οποία αποτελείται από δέκα προπτυχιακούς φοιτητές του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, κατάφερε να κερδίσει τον 27ο Ευρωπαϊκό διαγωνισμό "Επιχειρηματικότητα & Τεχνολογία". Οι νεαροί φοιτητές σχεδιάζοντας την καινοτόμα καρέκλα-ανελκυστήρα, ξεπέρασαν κάθε τεχνολογική προσδοκία, κατακτώντας, εκτός από το χρηματικό έπαθλο των 50.000 € και τα βλέμματα της επιστημονικής ομάδας του Λευκού Οίκου.

«Βλέποντας τον αγαπημένο μου πατέρα να ανεβοκατεβαίνει καθημερινά τις σκάλες του γραφείου του σε συνδυασμό με ένα ατύχημα που είχε σε αυτές, μπήκα σε βαθιές σκέψεις προκειμένου να διευκολύνω τη ζωή του.» δήλωσε ο 19 χρόνος Σταμάτιος Δ. εμπνευστής της επιτυχημένης ιδέας.

Έπειτα από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Washington D.C., κατόπιν αιτήματος της επιστημονικής ομάδας του Λευκού Οίκου, ανακοινώθηκε δια στόματος Μπαράκ Ομπάμα η πρόσκληση της εν λόγω ομάδας στον Λευκό Οίκο για ενδεχόμενη εφαρμογή της εφεύρεσης, καρέκλα-ανελκυστήρα, στο γραφείου του Προέδρου.

Ο «Τ» παρευρισκόμενος στην τελευταία εκπομπή του Λάκη Λαζόπουλου, ο οποίος είχε αφιερώσει ολόκληρο το πρόγραμμα της στην ομάδα φοιτητών, κατάφερε να αποσπάσει τις ακόλουθες δηλώσεις από τους ιθύνοντες της ιδέας:

Γιώργος Δ. (19 χρονών) - Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
«Είμαι πανευτυχής, οι κόποι μας επιβραβεύτηκαν μετά από σκληρή δουλεία 11 μηνών και 25 ημερών. Αυτή την επιτυχία την αφιερώνω σε όλες τις γυναίκες που αγάπησα, μα δεν μ'αγάπησαν. Τώρα που η ομάδα μου πέτυχε τον στόχο της, πιστεύω θα υπάρχουν αρκετές γυναίκες για όλους μας.»

 Άλεξ Α. (20 χρονών) - Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
«Αλάνια μου, όλα ξεκίνησαν σε ένα παρτάκι πέρσι, εκεί όπου γνώρισα τα παιδιά και μου εξήγησαν την ιδέα τους, έπειτα άρχισα να τους αναλύω την έρευνα μου για τον καρεκλοκίνητο αυτοματισμό και εντάξει γούσταραν.»
Σχετικές Ειδήσεις.